Для Улюбленців

Надавати доступну інформацію про наші продукти

Наша мета

Надати споживачам легкий доступ, точну та прозору інформацію про наші корми для домашніх тварин.

70

Наші досягнення на сьогодні

Ми знаємо, що споживачів цікавлять інгредієнти, які містяться в кормі для домашніх тварин. 2016 року ми пообіцяли зробити інформацію доступнішою та почали вказувати на упаковці легкі для розуміння дані про продукцію та рекомендації щодо харчування.

У 2019 році на основі найпоширеніших запитань, які ми отримували щодо корму для домашніх тварин, ми створили розділ під назвою Ваші питання мають значення, щоб відповісти на ці запитання.

Крім того, ми досягли значного прогресу завдяки нашим соціальним та Інтернет-платформам та командам із залучення споживачів, за допомогою яких надаємо інформацію, що виходить за межі етикетки, та поради для власників домашніх тварин та інших зацікавлених сторін. Завдяки цим новим інструментам ми змогли відповісти на понад 238 350 запитів споживачів щодо догляду за домашніми улюбленцями та порад стосовно кормів, скарг та інформації про продукцію.

Наша точка зору: Purina, інформація стосовно харчування та поради

Наше дослідження суттєвих питань довело, що сьогодні любителі домашніх тварин уважно вивчають наші бренди та товари. Вони хочуть знати, що входить до складу нашої продукції, і чим більше такої інформації, тим краще. Ми визнали, що, хоча ми вже ділимося інформацією про продукцію, любителі домашніх тварин не завжди в змозі зрозуміти її так легко, як хотілося б. Компанія Purina намагається зробити інформацію про харчування легко доступною та зрозумілою для всіх.

Ми віримо, що споживачі повинні мати можливість робити усвідомлений вибір, тому прагнемо надавати вичерпну та прозору інформацію та поради. Ми співпрацюємо зі спеціалістами щодо харчування домашніх тварин, органами влади та галузевими органами, щоб надавати постійну та, де це доречно, незалежну інформацію для споживачів, щоб вони могли почуватись впевнено щодо ухвалення власних рішень.

Засновуючись на Nestlé CSV

Як ми прагнемо покращити життя домашніх улюбленців та людей, які їх люблять, наша материнська компанія Nestlé прагне покращити якість життя та сприяти здоровому майбутньому для окремих людей та сімей, наших громад та планети.

Читайте більше про Nestlé у Суспільстві за посиланням

Інші зобов’язання