Для Планети

ПОЛІПШИТИ ЕКОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ УПАКОВКИ PURINA

Наша мета

До 2025 року 100 % нашої упаковки буде багаторазовим або придатним для вторинного використання.

80

Наші досягнення на сьогодні

Ми працюємо над зменшенням як кількості різних шарів матеріалів, так і поєднання цих матеріалів у нашій упаковці, щоб зробити її легшою для вторинного використання. Наприклад, у 2020 році ми відмовилися від використання декількох матеріалів в нашій упаковці Beyond® Grain Free Recipe на користь одного виду матеріалу, який потім можна переробляти у місцях з відповідною інфраструктурою.

Один з наших пріоритетів — зробити упаковку для вологих кормів Purina повністю придатними для вторинного використання. Наші команди випробовують новий дизайн та технологію упаковки в Нідерландах у 2020 році.

Наші алюмінієві банки, що використовуються для кормів Gourmet, розроблені з розрахунку на повне вторинне використання.

Ми запроваджуємо упакову для багаторазового використання, нові системи доставки та інноваційні бізнес-моделі, щоб уникнути використання одноразової упаковки. Наприклад, у 19 магазинах у 3 регіонах Росії споживачі вже можуть купувати продукцію Purina оптом, використовуючи власну упаковку. Ми також випробовуємо в декількох магазинах Швейцарії нову систему сипучих продуктів із закритим циклом для сухого корму.

Наша точка зору: компанія Purina, упаковка та навколишнє середовище

Упакова компанії Purina відіграє величезну роль у забезпеченні свіжості наших кормів для домашніх улюбленців. Вона також надає важливу фактичну та юридичну інформацію про продукт, що міститься всередині. Однак ми знаємо, що любителі домашніх тварин турбуються про вплив нашої продукції на навколишнє середовище.

Компанія Purina ретельно продумує питання упакови; ми розуміємо, що зобов’язані зменшити вплив упаковки на навколишнє середовище. Вирішення складної проблеми забруднення пластиком вимагає комплексного та спільного підходу. Для досягнення цієї мети потрібні конкретні дії. Відповідно до цього підходу ми робимо наступні кроки:

  • Розробляємо упаковку майбутнього
  • Створюємо майбутнє без відходів
  • Формуємо нову поведінку та розуміння

У КВІТНІ 2018 РОКУ НАША МАТЕРИНСЬКА КОМПАНІЯ NESTLÉ ВЗЯЛА ГЛОБАЛЬНЕ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, ЩО ДО 2025 РОКУ 100 % НАШОЇ УПАКОВКИ БУДЕ ПРИДАТНИМ ДЛЯ ВТОРИННОГО ВИКОРИСТАННЯ.

Ми усвідомлюємо, що на виконання цього зобов’язання до 2025 року знадобиться час. У короткостроковій перспективі ми активно працюємо з компаніями зі збору та переробки упаковки, щоб якомога швидше визначити проміжні рішення для ключових типів упаковки, придатних до вторинного використання.

Однією з наших ключових проблем є контроль за відходами, оскільки кожна країна має різні потужності щодо збору, сортування та переробки відходів. Тому ми об’єднуємо зусилля з партнерами для вдосконалення інфраструктури переробки та впровадження нових технологій у ці процеси.

Зараз ми беремо участь у європейському проєкті CEFLEX, що спрямований на розвиток інфраструктури для збору, сортування й переробки всіх типів використаного гнучкого пластику по всій Європі до 2025 року

До 2025 року 100 % нашої упаковки буде багаторазовим або придатним для вторинного використання.

Засновуючись на Nestlé CSV

Як ми прагнемо покращити життя домашніх улюбленців та людей, які їх люблять, наша материнська компанія Nestlé прагне покращити якість життя та сприяти здоровому майбутньому для окремих людей та сімей, наших громад та планети.

Читайте більше про Nestlé у Суспільстві за посиланням

Інші зобов’язання