“”

Наші попередні зобов'язання Purina в суспільстві

НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ

Ми вперше запустили наші 10 зобов’язань Purina в суспільстві ще у 2016 році і відтоді працюємо над досягненням наших цілей. Тут ви можете дізнатися більше про досягнуті результати за попередні роки.

ДЛЯ УЛЮБЛЕНЦІВ: ВТІЛЮВАТИ ІННОВАЦІЇ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ ЗДОРОВ'Я ТА ДОБРОБОТУ ДОМАШНІХ ТВАРИН

Наша ціль: з 2021 по 2022 рік випустити 10 нових продуктів, спрямованих на покращення здоров’я та добробуту домашніх тварин.

Ми досягли своєї мети, випустивши 12 нових продуктів, включаючи Purina® PRO PLAN® Veterinarian diets Cardiocare для собак, який допомагає підтримувати роботу серця.

Дізнатися більше

“”

ДЛЯ УЛЮБЛЕНЦІВ: НАДАВАТИ ДОСТУПНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАШІ ПРОДУКТИ

Наша ціль: забезпечити споживачів легкодоступною, точною та прозорою інформацією про наші корми для домашніх тварин.

Це зобов’язання було досягнуто у 2020 році за допомогою таких ініціатив, як розділ Кожен інгредієнт має мету на нашому веб-сайті і ваших запитання Ваші запитання мають значення, які допомагають надавати людям доступну інформацію про те, як ми виготовляємо корм для домашніх тварин. Ви можете знайти докладну інформацію про те, як ми досягли цього у нашому звіті.

Прочитати звіт

“”

ДЛЯ УЛЮБЛЕНЦІВ: ВИДАЛИТИ ШТУЧНІ БАРВНИКИ З НАШОЇ ПРОДУКЦІЇ

Наша ціль: до 2020 року ми планували повністю вилучити штучні барвники з наших основних харчових продуктів. До 2023 року ми повністю видалимо штучні барвники в ласощах.

Ми досягли своєї мети на 3 роки раніше: усі штучні барвники були видалені з наших кормів і ласощів для тварин у 2020 році. Дізнайтеся більше у звіті Purina у суспільстві.

Прочитати звіт

“”

ДЛЯ УЛЮБЛЕНЦІВ: СПРИЯТИ ЗНИЖЕННЮ РИЗИКУ ОЖИРІННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН

Наша ціль: до 2023 року наші 10 найкращих ринків Європи підтримуватимуть профілактичні партнерства та програми, спрямовані на зниження ризику ожиріння домашніх тварин.

Ми продовжуємо працювати з ветеринарами та дослідниками поведінки, щоб визначити основні причини ожиріння домашніх тварин і знайти нові способи підтримки власників у вирішенні цієї проблеми. Ви можете прочитати більше про наші ініціативи в нашому звіті Purina у суспільстві.

Прочитати звіт

“”

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА: СПРИЯТИ ПОШУКУ ВЛАСНИКІВ ДЛЯ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

Наша ціль: до 2023 року наші 10 найкращих ринків Європи підтримуватимуть програми та організації з адопції, щоб допомогти знайти новий дім більшій кількості безпритульних тварин.

Загалом 28 країн уклали партнерські відносини по адопції пухнастиків приблизно з 50 різними організаціями. Ми продовжуватимемо підтримувати програми адопції в рамках наших нових 6 зобов’язань Purina.

Дізнатися більше

“”

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА: ПРОСУВАТИ ПЕРЕВАГИ ПРИСУТНОСТІ ДОМАШНІХ УЛЮБЛЕНЦІВ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ

Наша ціль: до 2020 року по всій Європі ми створимо 200 альянсів для підтримки домашніх тварин на роботі.

У 2020 році ми виконали своє зобов’язання, запровадивши програму Pets At Work у 209 зовнішніх компаніях, які поділяють переконання, що людям і домашнім тваринам краще разом! Ви можете прочитати більше про це в нашому звіт Purina у суспільстві за 2020 рік.

Прочитати звіт

“”

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА: ПОПУЛЯРИЗУВАТИ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ, ПРИСВЯЧЕНІ ВІДПОВІДАЛЬНОМУ ВІДНОШЕННЮ ДО ДОМАШНІХ УЛЮБЛЕНЦІВ

Наша ціль: до 2023 року 2 мільйони дітей братимуть участь у наших програмах відповідального ставлення до домашніх пухнастиків.

На сьогодні понад 2 мільйони дітей взяли участь у наших програмах відповідального відношення до тварин. Ми продовжимо сприяти розвитку такого роду програмам для дітей та дорослих у рамках наших нових 6 зобов’язань Purina.

Дізнатися більше

“”

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА: СТВОРЮВАТИ РОБОЧІ МІСЦЯ ДЛЯ МОЛОДІ ПО ВСІЙ ЄВРОПІ

Наша ціль: до 2016 року ми прагнемо створити 1500 робочих місць і стажувань для молодих людей віком до 30 років у Nestlé Purina в Європі.

У 2016 році ми з гордістю досягли своєї мети та працевлаштували 2 429 молодих людей за 2014-2016 роки. Ви можете прочитати більше про це попереднє зобов’язання нижче.

Прочитати звіт

“”

ДЛЯ ПЛАНЕТИ: ПОЛІПШИТИ ЕКОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ УПАКОВКИ PURINA

Наша ціль: до 2025 року 100% нашої упаковки можна використовувати повторно або переробляти.

У 2020 році 78% нашої упаковки можливо використати для вторинної переробки. Ми продовжуватимемо працювати над безвідходним майбутнім у рамках наших нових 6 зобов’язань Purina.

Дізнатися більше

“”

ДЛЯ ПЛАНЕТИ: ВПРОВАДИТИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ДЖЕРЕЛ СИРОВИНИ

Наша ціль: до 2022 року 100% морських інгредієнтів повинні бути відповідально отримані.

У 2021 році 86% наших морепродуктів були отримані з відповідальних джерел. Ми прагнемо продовжувати працювати над цим у рамках нашого зобов’язання - "Впроваджувати інноваційне харчування для домашніх тварин і отримувати інгредієнти за допомогою методів регенерації".

Дізнатися більше

“”
“”

Purina у суспільстві звіт за 2020 рік

Прочитати звіт
“”

Повернутися до наших 6 нових зобов’язань Purina

Повернутися на головну сторінку, щоб дізнатися про наші нові зобов’язання.

Дізнатися більше